Zarządzanie umowami

Zarządzanie umowami w ACCELO

Każde przedsiębiorstwo ma do czynienia z wieloma umowami. Efektywne nimi zarządzanie wpływa korzystnie nie tylko na organizację i funkcjonowanie firmy, ale także na poprawę relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

System ACCELO umożliwia przechowywanie umów w formie elektronicznej dzięki czemu uprawnieni pracownicy mają do nich szybki i prosty dostęp – wyszukiwanie potrzebnych informacji trwa tylko kilka sekund. Dzięki usłudze skanowania oferowanej przez XSystem wszystkie Państwa umowy archiwalne mogą być szybko i profesjonalnie wprowadzone do systemu ACCELO budując zasoby organizacji.

Accelo - Sprawne zarządzanie
Sprawne zarządzanie

ACCELO umożliwia łatwe śledzenie kolejnych wersji umów i ułatwia opracowywanie szablonów umów. Umowy można łatwo zatwierdzać bez konieczności posiadania podpisu cyfrowego oraz monitorować okres ich obowiązywania.

Accelo - Szybkie i dokładne wyszukiwanie dokumentów
Szybkie i dokładne wyszukiwanie dokumentów

Wyszukiwarka w ACCELO jest dopasowana do potrzeb użytkowników. Na co dzień można korzystać ze standardowej wyszukiwarki, która bardzo szybko przeszukuje zarówno metadane oraz zawartości dokumentów. Bardziej wymagający użytkownicy mogą samodzielnie filtrować i zawężać wyniki wyszukiwania szczególne w przypadku dużych baz dokumentowych.

Accelo - Efektywna praca
Efektywna praca

Przejrzysty pulpit menadżerski pozwala w mgnieniu oka uzyskać istotne informacje potrzebne w codziennej pracy. Pulpit to dogodne miejsce do rozpoczęcia codziennej pracy z systemem, pozwalające zaplanować pracę i łatwo dotrzeć do najczęściej używanych dokumentów.

Zarządzanie umowami w ACCELO

  • Bezpieczna platforma do tworzenia umów z partnerami biznesowymi (niezależna od serwerów pocztowych),
  • Szablony umów dostępne w jednym miejscu,
  • Monitorowanie dostępu do umów przez poszczególnych pracowników,
  • Inteligentny proces akceptacji umów przez zwierzchników,
  • Modyfikacja ścieżki akceptacji umowy w czasie rzeczywistym,
  • Wszystkie umowy firmy dostępne w zbiorczym repozytorium umów oraz pod aktami konkretnych klientów,
  • Wiązanie ofert i aneksów z umowami,
  • Graficzna prezentacja ścieżki akceptacji umowy i oferty,
  • Monitorowanie czasu obowiązywania umów,
  • Przypomnienie o konieczności renegocjacji umowy (monity),
  • Szybki eksport umów, załączników i ofert,
  • Łatwa priorytetyzacja pracy nad dokumentami,
  • Kontrola czasu obiegu umowy,
  • Śledzenie spóźnień, wąskich gardeł,
  • Umowy dostępne z dowolnego urządzenia w dowolnym czasie.